Vše o nákupu
Průběh objednávky
Průběh objednávky
Všechny produkty skladujeme na našich skladech v zahraničí. Po obdržení Vámi objednaného zboží do našeho skladu je zboží okamžitě předáno kurýrovi PPL a bude Vám doručeno během následujících pracovních dnů. V momentě odeslání zboží, Vám zašleme informační e-mail. V den doručení zboží Vám bude zaslána notifikační sms zpráva a před doručením Vás bude kontaktovat kurýr telefonicky.
Doba dodání od uskutečnění objednávky
Doba doručení zboží závisí vždy od dostupnosti produktů (vždy uvedeno v detailu každého produktu) a přesně Vás o ní informujeme e-mailem po odeslání objednávky. Doba dodání je maximálně 10 pracovních dnů.
Storno objednávky
Objednávku lze stornovat emailem (info@monaliza.cz) alebo telefonicky (+421 949 397 809).
Doprava
Doprava zdarma
Dopravu zaplatíme za Vás! Platí pro všechny objednávky nad 2700 Kč.
Kurýr PPL
Jakmile Vám bude doručen e-mail o odeslání objednávky, Vaši objednávku můžete očekávat většinou následující pracovní den. V den doručení Vás bude kontaktovat kurýr ohledně dodání objednávky. Pokud Vás kurýr nezastihne, nemusíte se o Vaši objednávku obávat. Kurýr se Vám pokusí doručit objednávku ještě jednou, případně se s ním můžete domluvit na přesném čase a datu doručení zboží. Po druhém neúspěšném doručení je objednávka odeslána zpět k nám do skladu.
Doručení na termín
Pokud potřebujete doručit objednávku v konkrétní den, stačí nám uvést datum doručení do poznámky před odesláním objednávky.
- Kurýr PPL, platba na dobírku, výše nákupu do 2700 Kč - 149 Kč
- Kurýr PPL, platba na dobírku, výše nákupu nad 2700 Kč - zdarma
Platba
Za objednávku zaplatíte v hotovosti až při převzetí zboží kurýrovi PPL.
Výměna nebo vrácení zboží
Pokud Vám zakoupené zboží nebude vyhovovat velikostí nebo se Vám prostě nelíbí, tak Vám ho samozřejmě rádi vyměníme. Zboží musí být nenošené, včetně balení a štítků. Stačí ho poslat na naši adresu maximálně do 14 dnů od doručení:
Logistic House, s.r.o.
Jirásková 23/16
Žiar nad Hronom 96501
Slovenská republika
Před odesláním zboží vyplňte formulář pro Vrácení nebo výměnu zboží, které najdete v dolní části naší stránky. Upozorňujeme, že zásilky poslané na dobírku nebudou akceptovány.
Reklamace
Pokud se stane, že zboží obsahuje chybu která se projevila během používání, vyplňte reklamační formulář (zcela dole na stránce), zabalte reklamované zboží spolu s vytištěnou fakturou a zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech. O průběhu reklamace vás budeme informovat emailem, případně telefonicky.